Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Hotjar – kas tai, kuo jis gali būti naudingas ir kaip jis veikia?

Galbūt jau žinote, kas yra geriausia Jūsų verslui bei internetinei svetainei kaip įmonės savininkas, bet ar turite visas įžvalgas, informaciją ir tikrus skaičius, pvz., lankomumo rodiklį, iškritimo rodiklį ir puslapio srautą, reikalingų kuriant produktus, kurie patiks Jūsų vartotojui? Ar žinote, kodėl srautas į Jūsų svetainę mažas ir kaip naudotojai ten elgiasi ? „Hotjar“ turi atsakymus į visus šiuos klausimus. Tai vienas naujausių ir populiariausių analizės įrankių, skirtų padėti rinkodaros specialistams suprasti savo vartotojus. „Hotjar“ buvo pradėtas kurti 2014 m. ir nuo to laiko sparčiai augo. Šiame rašte aptarsime viską apie „Hotjar“, įskaitant tokius klausimus kaip „Hotjar“, kaip jis veikia ir kaip gali Jums padėti. Pradėkime!

Kas yra Hotjar?

„Hotjar“ yra galingas produkto patirties įžvalgų įrankis, atskleidžiantis elgsenos analizę ir klientų atsiliepimus, kad padėtų suprasti savo klientus atliekant apklausas, seansų įrašus, sklaidos kanalo valdiklį ir šilumos žemėlapius. Tai sujungia ir atsiliepimų, ir analizės įrankius bei pateikia bendrą vaizdą, kaip prižiūrėti svetainę ir pagerinti naudotojų patirtį bei konversijų rodiklius. „Hotjar“ padeda vizualizuoti, kaip vartotojai sąveikauja su Jūsų svetaine.

Webis - Skaitmeninio įvaizdžio agentūra

Kaip „Hotjar“ Jums padeda?

„Hotjar“ yra vienintelė analitinė svetainė, kuri:

  • Teikia aiškius ir vaizdinius duomenis apie Jūsų svetainės veiklą;
  • Leidžia  suprasti kiekvieno kliento elgesio variacijas Jūsų internetinėje svetainėje.

„Hotjar“ padeda Jums prižiūrėti svetainę ir suprasti klientų keliones Jūsų svetainėje

Tiesioginis būdas suprasti vartotojus

Jei turite internetinę svetainę ir siekiate suprasti kas vyksta joje, kaip elgiasi Jūsų vartotojais,  tikriausiai jau naudojate tradicinius analizės įrankius, tokius kaip „Google Analytics“ ar „Mixpanel“. Naudodami šiuos įrankius, galite stebėti neribotą skaičių duomenų, bet ar kada nors susimąstėte, kodėl Jūsų vartotojai elgiasi tam tikru metu skirtingai? Ką jie veikia ir kokią gauna vartojimo patirtį, kurią jiems suteikiate? Štai kur „Hotjar“ šviečia! Tai leidžia Jums suprasti savo vartotojus bei matyti jų tikrąją veiklą internetinėje svetainėje. Tai ne tik bendras vaizdas kurį pateikia „Hotjar“, tačiau šilumos žemėlapių pagalba leidžia Jums matyti, kur naudotojai slenka ir spustelėja svetainės viduje. Be to tikslingai galite matyti, kas patraukia jų dėmesį. Taip pat yra įrašomi kiekvieno vartotojo seansai ir šiuos įrašus galite peržiūrėti bei analizuoti bet kada.

Išsamūs atsiliepimai, paaiškinantys vartotojo elgesį

Tarkime, kad pradėjote dirbti su „Heatmaps“ ir „Recordings“ vidiniais įrankiais, bet vis tiek pastebite pasikartojančius modelius, kai galiausiai atrodo, kada Jūsų vartotojai nusivilia Jūsų internetine svetaine bei jos struktūra. Daryti pakeitimus nesuvokiant, ko jums trūksta, gali būti didelė klaida. Papildoma „Hotjar“ funkcija yra ta, kad ji suteikia jums išsamų vaizdą apie kliento patirtį ir  generuoja Jums atsiliepimus.
„Hotjar“ suteikia įvairių būdų suprasti vartotojo elgesį. Puslapio apklausos leidžia greitai pateikti klausimus savo vartotojams. Kitas išplečiamas valdiklis yra „Atsiliepimai“, leidžiantys vartotojams dalintis sąžiningais atsiliepimais apie puslapį. Apklausos ir atsiliepimai yra puikūs įrankiai, skirti naudotojų apžvalgoms ir momentiniams atsiliepimams apie Jūsų svetainę pateikti. Geriausia „Hotjar“ dalis yra ta, kad jis turi nemokamą planą, leidžiantį kasdien rinkti duomenis su 2000 puslapių peržiūrų limitu.  Webis komanda visuomet integruoja  „Hotjar“ į internetines svetaines, kurios yra kuriamos pagal visus kliento lūkesčius.
Turėkite gerai tvarkomą, patogią ir lengvai naudojamą svetainę naudodami Webis jau šiandien!