Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

„Google Analytics“ naudojimo internetinėje svetainėje pranašumai

Galbūt esate verslininkas, turintis elektroninės prekybos svetainę ar reprezentuojančią Jūsų verslą? Ar esate susipažinę su „Google Analytics“ ir jo teikiama nauda internetinėms svetainėms? Naudodami „Google Analytics“ pagrindus, galite greitai patobulinti savo svetainę ir padidinti investicinę grąžą. „Google Analytics“ padės išmatuoti srautą pagal raktinius žodžius ir sukurti sėkmingą SEO kampaniją. „Google Analytics“ yra įrankis, galintis padėti suprasti svetainės lankytojų tipus, kitaip tariant, „Google Analytics“ (GA) leidžia atlikti išsamią Jūsų lankytojų analizę. Naudodami GA, galite stebėti strategijų, kurias įgyvendinate savo svetainėje, rezultatus. Naudodami „Google Analytics“ galite stebėti savo svetainės srautą, lankytojų demografinius rodiklius ir elgesį bei paversti lankytojus klientais. „Google Analytics“ taip pat pateikia išsamią svetainės našumo ataskaitą su duomenimis, susijusiais su Jūsų verslo tikslais. Tai įrankis, kuriame yra supakuota  daugybe funkcijų. Dabar pažvelkime į „Google“ analizės pranašumų specifiką ir kaip ji gali padėti Jūsų verslui.

Webis - Skaitmeninio įvaizdžio agentūra

Optimizuotas svetainės reitingas

Norėdami pagerinti savo svetainės reitingą, turite naudoti įvairias SEO taktikas ir planus. Naudoti raktinius žodžius būtina, tačiau vien to nepakanka. Taip pat turite atlikti kitus veiksmus, kad optimizuotumėte savo svetainę. „Google Analytics“ padės nustatyti tinkamus raktinius žodžius ir tinkamas vietas. Taigi Jūsų svetainė bus matoma lankytojams ir pagerinsite savo svetainės tikslinį srautą.

Supraskite vartotoją

„Google Analytics“ supranta lankytojus demografiškai ir elgsenos požiūriu. Tai atskleidžia galimybę suprasti, kaip lankytojai naudojasi Jūsų svetaine ir iš kur šie lankytojai atkeliauja. Tokių duomenų turėjimas gali drastiškai pagerinti Jūsų internetinės svetainės egzistavimo internete rezultatus.

Sumažinkite atmetimo rodiklius

Atmetimo rodiklis tai veiksmas, kai lankytojas uždaro arba „atmeta“ Jūsų svetainę peržiūrėjęs vieną puslapį. Atmetimo rodiklis gali padidėti dėl daugelio priežasčių, o „Google Analytics“ padeda suprasti šias priežastis, dėl kurių reikia optimizuoti svetainę ir sumažinti atmetimo rodiklį. Šiuos patobulinimus galima  pasiekti atliekant dizaino pakeitimus, sukuriant patrauklų turinį ir suteikiant geresnę vartotojo patirtį. Po šių koregavimų lankytojai dažniausiai ilgesnį laiką praleidžia internetinėje svetainėje.

Duomenų vizualizacija

Svetainės duomenų peržiūra gali būti varginanti ir paini, tačiau „Google Analytics“ paverčia juos patrauklesniais ir išsamesniais grafikais, diagramomis bei skaičiuoklėmis. Tai taip pat leidžia įvertinti žiniatinklio našumą ir sukurti atitinkamas informacijos suvestines norimiems tikslams pasiekti.

Tinkamos rinkodaros platformos

Kaip buvo minėta anksčiau, „Google Analytics“ padeda geriau suprasti savo klientus ir jų elgsenas. Taip pat jis leidžia nustatyti tinkamus Jūsų verslo rinkodaros kanalus. Naudodami GA, galite rasti, kuri socialinės žiniasklaidos platforma puikiai tinka Jūsų auditorijai, kad Jūsų rinkodaros investicijos galėtų duoti daugiau teigiamų rezultatų. „Google Analytics“ yra labai reikalingas ir puikus įrankis kiekvienam verslui. Jei tinkamai naudositės, GA gali suteikti daug naudingos informacijos: kaip pagerinti svetainę, suprasti auditoriją, taikyti tinkamas rinkodaros platformas ir pasivyti bei aplenkti konkurentus.
O Jūs žinote geriausią „Google Analytics“ dalį? Tai yra NEMOKAMA… Webis komanda nuolatos įterpia šį galingą įrankį tiesiai į savo klientų internetines svetaines.