Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Kas yra „Google Ads“ ir kokią naudą jis teikia verslui?

Per pastaruosius kelerius metus „Google“ pakeitė reklaminių skelbimų taikymo būdą, kad būtų pateikiami tinkamesni rezultatai paieškos sistemoje. Tai vadinama „Google AdWords“ arba kitaip „Google Ads“.  Jei šia paslauga nesinaudojate, greičiausiai per daugelį metų bent kartą esate girdėję apie „Google AdWords“. Tikriausiai nenuostabu sužinojus, kad tai viena didžiausių internetinės reklamos kompanijų pasaulyje ir iš tikrųjų yra tik viena visos „Google“ dalis (kitos dvi yra „Gmail“ ir „YouTube“).
„Google Ads“ arba „Google AdWords“ yra mokama reklamos platforma, leidžianti įmonėms reklamuoti savo produktus ir paslaugas potencialiems klientams. „Google Ads“ yra gan nebrangus būdas reklamuoti savo verslą paieškos sistemoje. Tai taip pat puikus būdas išbandyti naujas reklamines kampanijas, pamatyti jų našumą ir teikiamą naudą. Šiame tinklaraščio įraše aptariama, kas yra „Google Ads“, kaip jis veikia ir kodėl turėtumėte ją naudoti savo verslo rinkodaros strategijoje. „Google Ads“ arba „Google Adwords“ yra „Google“ priklausanti reklamos platforma, leidžianti reklamuotojams įdėti tikslinius skelbimus savo svetainėje ar programėlėje. Skelbimai yra pagrįsti raktiniais žodžiais, kurie yra susiję su Jūsų svetainės ar programos turiniu.

Webis - Skaitmeninio įvaizdžio agentūra

Štai kaip tai veikia:

  • Įvedate raktinius žodžius, kuriais norite reklamuoti savo svetainę ar programą;
  • Jūs pasirenkate biudžetą ir tikslinę auditoriją (naudodami Google Analytics);
  • Kiekvienam raktiniam žodžiui nustatote biudžetą ir vykdote kampaniją, kol ji pasiekia didžiausią išlaidų limitą (atsižvelgiant į vykdomos kampanijos tipą).

Google Ads (arba Google Adwords), įmonės reklamavimo internete programa, yra svarbi bet kuriam verslui. Tai leidžia talpinti skelbimus „Google“ paieškos sistemoje, kuri veikia nuo 1998 m. Skelbimai pateikiami realiuoju laiku pagal Jūsų pasirinktus raktinius žodžius ir gali būti taikomi pagal konkrečius demografinius rodiklius, pvz., Jūsų vietovėje gyvenančius žmones. arba žmonės, kurie mėgsta tam tikrą maistą.
Tai gali būti labai vertinga įmonėms, nes tai leidžia pasiekti potencialius klientus, kurie dar nieko nežino apie verslo egzistavimą, bet norėtų sužinoti daugiau apie jo teikiamas paslaugas bei parduodamas prekes. Tai taip pat leidžia įmonėms, turinčioms mažesnį biudžetą, pasiekti potencialius klientus, kurie kitu atveju gali nematyti jų produktų ar paslaugų, nes dėl mažo biudžeto negali reklamuotis televizijos ar radijo stotyse. Pasaulyje, kuriame internetinė reklama vis labiau akcentuojama, reklamuotojai ieško būdų išsiskirti iš minios ir vienas iš geriausių būdų tai padaryti yra naudoti „Google Ads“ siūlomas reklamines kampanijas.